Garantie
De garantieperiode op de slijtlaag varieert per vloer.
De garantieperiode staat vermeld bij de productpagina van de betreffende vloer. De garantie wordt gegeven op het verslijten van de toplaag onder normale omstandigheden.
Er wordt garantie gegeven op fabricagefouten, exorbitante kleurverschillen en beschadigingen. Deze dienen voor aanvang van het leggen geconstateerd te zijn. Indien er sprake is van een fabricagefout, wordt dit eerst met de fabrikant besproken.
Er wordt geen garantie gegeven op bollingen en spleten in de vloer of het loslaten van de klikverbinding wanneer de vloer zelf is gelegd. U bent zelf verantwoordelijk voor een egale basisvloer en een degelijke ondervloer die goed stabiliseert zonder oneffenheden. Tevens moet u er zorg voor dragen dat de klikverbinding goed in elkaar wordt geklikt. Krassen en butsen vallen niet onder de fabrieksgarantie.
Meubelen en andere zware elementen moeten worden voorzien van viltlappen om krassen te voorkomen. Voor bureaustoelen e.d. adviseren we gebruik te maken van een extra vorm van bescherming, zoals een kleed of een bureaustoelmat. Ook de stofzuiger dient een zachte borstelmond te hebben.
Schade door schoenen met steentjes eronder, puntbelasting door stoelen of naaldhakken valt niet onder de fabrieksgarantie. Tevens wordt er geen garantie verleend bij ondeugdelijk gebruik of onderhoud. Een teveel aan vocht wat resulteert in het bollen of krommen van de vloer valt niet onder de fabrieksgarantie.
Heeft u nog vragen over de garantie van de vloer van uw keuze? Bel ons dan gerust op 045 541 11 00, stuur een berichtje via het contactformulier in of stuur een mailtje.